Herstart wandeltocht SdC - Reisverslag uit Asten, Nederland van Jos van Ras - WaarBenJij.nu Herstart wandeltocht SdC - Reisverslag uit Asten, Nederland van Jos van Ras - WaarBenJij.nu

Herstart wandeltocht SdC

Blijf op de hoogte en volg Jos

02 Juni 2020 | Nederland, Asten

Vandaag dinsdag 2 juni de draad weer opgepakt met een 2e poging om te vertrekken naar Santiago. De vertrekdatum van 7 april is niet doorgegaan in verband de corona lockdown. De vooruitzichten voor België en Frankrijk zijn dat juli mogelijk weer opengaat voor camping en hostels. Mijn voorlopige nieuwe vertrek datum is dinsdag 4 augustus. Dit geeft me nog 2 maanden om me voorbereiden om te vertrekken. De voorpret kan dus weer beginnen.

Vandaag ben ik meegereden met Hedwig tot Ommel om vervolgens de terugreis lopend af te leggen met een extra ommetje tot boven de 30 km. De temperaturen van 28 graden lijken op Zuid-Frankrijk waar ik nu had moeten zijn. Hoewel, de weersvooruitzichten van dit deel zijn voor vrijdag 9 graden. Niet echt wandelweer in Zuid Frankrijk. Zo heeft ieder nadeel een voordeeltje??

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jos

Wandelend naar Santiago de Compostela

Actief sinds 07 Maart 2020
Verslag gelezen: 83
Totaal aantal bezoekers 6669

Voorgaande reizen:

07 April 2020 - 17 Juli 2020

Santiago de Compostela

Landen bezocht: