Training met rugzak - Reisverslag uit Helenaveen, Nederland van Jos van Ras - WaarBenJij.nu Training met rugzak - Reisverslag uit Helenaveen, Nederland van Jos van Ras - WaarBenJij.nu

Training met rugzak

Blijf op de hoogte en volg Jos

12 Juni 2020 | Nederland, Helenaveen

Na een geslaagde start met het hardlopen (3 trainingen in 6 dagen) ga ik over op wandeltraingen. Vandaag wil ik een korte wandeling maken met volledige bepakking. Het wordt vandaag 32 graden dus vertrek vroeg. Met Hedwig meerijden tot Helenaveen en dan met omweg naar huis. Als ik langs het Defensie kanaal loop kom ik een bankje tegen met de : "de pieel in brand “ (zie foto) De brand in de peel is nog steeds niet hélemaal uit. Zou hij weer oplaaien met deze temperaturen? Zonde dat zo een mooie stukje natuur verloren zou gaan als ik links kijk over het Defensie kanaal naar de Peel.

Indien er geen corona was geweest, zou ik dag 82 hebben gehad. Volgens mijn planning zou ik ergens op 300 km van mijn einddoel zitten met de komende 7 dagen regen en onweer. Afijn, ik heb het nog te goed, moet ik maar denken. Nog 38 dagen voor mijn vertrek.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jos

Wandelend naar Santiago de Compostela

Actief sinds 07 Maart 2020
Verslag gelezen: 47
Totaal aantal bezoekers 6669

Voorgaande reizen:

07 April 2020 - 17 Juli 2020

Santiago de Compostela

Landen bezocht: