Dag 5 verlofdag - Reisverslag uit Jupille-sur-Meuse, België van Jos van Ras - WaarBenJij.nu Dag 5 verlofdag - Reisverslag uit Jupille-sur-Meuse, België van Jos van Ras - WaarBenJij.nu

Dag 5 verlofdag

Blijf op de hoogte en volg Jos

09 Augustus 2020 | België, Jupille-sur-Meuse

Vandaag een rustdag. Mijn voeten kunnen bijkomen van de geleverde prestatie. Ze hebben toch wel wat geleden. Op verschillende zitten blaren of wondjes van schuurplekken van mijn zware schoenen. De rest van mijn lichaam doet het uitstekend. Geen last van spieren die tegensputteren van het dragen van de rugzak en mijn linker knie vindt het goed.

Het zoeken van een slaapplaats voor morgen valt tegen. De receptie van deze camping en het plaatselijke toeristenbureau vinden niets. Het is hoogseizoen en alles is 'complet'. Als laatste vind Linda een kamer via Airbnb. Gered voor morgen, maar het wordt nog een hele uitdaging voor het vinden van een slaapplaats in het hoogseizoen dat tot 15 augustus loopt.

Ik beleef een fijne familieweekend maar tijd voor activiteiten is er nauwelijks met dit extreme warme weer. We bouwen met stokken en doeken een fort tegen de zon. We gaan allemaal in de rivier zitten, achter de camping en drinken een biertje in het snelstromende water. Behalve mijn kleinkind Lida en mijn zwangere dochter Suzanne. Als ik terugkom in oktober is ze uitgeteld en word ik opa voor de 2e keer. S'avonds BBQ als laatste avondmaal.Ik geef voorlopig voor het laatst het toetje aan Lida, wat zal ik haar missen. (de kleine schat)


  • 09 Augustus 2020 - 20:23

    Peter:

    Hoi Jos
    Fijn dat jullie, ondanks de warmte, een lekker weekendje hebben.
    Morgen weer met frisse zin verder
    Groetjes peter ans

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jos

Wandelend naar Santiago de Compostela

Actief sinds 07 Maart 2020
Verslag gelezen: 159
Totaal aantal bezoekers 6683

Voorgaande reizen:

07 April 2020 - 17 Juli 2020

Santiago de Compostela

Landen bezocht: