Dag 6 s'middags naar Silff - Reisverslag uit Esneux, België van Jos van Ras - WaarBenJij.nu Dag 6 s'middags naar Silff - Reisverslag uit Esneux, België van Jos van Ras - WaarBenJij.nu

Dag 6 s'middags naar Silff

Blijf op de hoogte en volg Jos

09 Augustus 2020 | België, Esneux

Vanmiddag gaat de Camino weer verder. Vanmorgen gezamenlijk ontbijten en opgeruimd en dan richting afzetpunt Jupille sur Meuse. Onderweg gaan we nog lunchen en dan is het tijd op afscheid te nemen van mijn familie ( De schatten)

Opnieuw heb ik moeite mee. Waarom doe ik dit en waarvoor? Wat doe ik in een vreemd land, waar ik de bevolking niet ken, de taal niet spreekt en het corona niet zie. Het begin van de route is ook al niet motiverend. Zon op het hoogste punt bij 32 graden, Jupille sur Meuse is een stinkstad en de eerste 2 km gaan omhoog met meer dan 10 % omhoog. Ik loop zo naar de grond te kijken, zodat ik bijna tegen een verkeersbord oploop. 

Ik kies voor de korte route en laat Luik rechts liggen. De Airbnb kamer is uitstekend met morgenvroeg ontbijt. Omdat er geen campings in de buurt zijn, ga ik op opnieuw opzoek naar een Airbnb kamer dit keer in Huy. Dus morgen een lange etappe met de muur van Huy, als finaleplaats. 


  • 09 Augustus 2020 - 22:33

    Toon:

    Ha Jos, mooie en bewogen dagen voor je en jullie. Mooi dat je weer " en route" bent. Heel veel succes en denk aan je missie. Daar doe je het voor. Geniet ze. Gr Toon

  • 10 Augustus 2020 - 21:35

    Annemarie:

    Hé Jos
    Leuk om de verhalen te lezen je zet ze mooi in elkaar en fijn dat je genoten heb van je Fam weekend nou zet hem op en veel succes

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jos

Wandelend naar Santiago de Compostela

Actief sinds 07 Maart 2020
Verslag gelezen: 156
Totaal aantal bezoekers 6707

Voorgaande reizen:

07 April 2020 - 17 Juli 2020

Santiago de Compostela

Landen bezocht: