Dag 12 geitenwei in Waulsort - Reisverslag uit Waulsort, België van Jos van Ras - WaarBenJij.nu Dag 12 geitenwei in Waulsort - Reisverslag uit Waulsort, België van Jos van Ras - WaarBenJij.nu

Dag 12 geitenwei in Waulsort

Blijf op de hoogte en volg Jos

15 Augustus 2020 | België, Waulsort

Na een lekker ontbijt vertrek ik bij de fam Boonen. Na 6 km bereik ik Dinant. Ik controleer toch nog even of de Abdij van Leffe niet open is, maar helaas. Dinant is een mooie stad en ik maak diverse foto's. Daarna gaat het weer bergje op, heuveltje af. Het gemiddelde wandeltempo gaat iedere dag wel iets na beneden. 1 km hier is dan ook veel zwaarder dan 1 km in Nederland. Na 20 km kom ik op mijn bestemming een hoge / restaurant in Waulsort uit. Ik krijg een geitenwei toegewezen voor mijn tentje. Geen douche, maar uiteindelijk wel warm water. Na mijn verblijf te hebben ingericht en de was gedaan te hebben, ga ik hier eten. Aan een tafeltje naast mij zitten Diena en Patrick, en we kletsen wat. In verband met plaatsgebrek, wordt gevraagd of we aan 1 tafel willen zitten (een beetje tegenstrijdig met corona) We eten en borrelen samen en het is een gezellige avond. Ik heb er weer 2 volgers bij. S'avonds rol ik in mijn slaapzak in mijn tentje op de geitenwei. Morgen maar weer eens kijken wat we doen. Het is dan zondag, winkels zijn beperkt open, ik heb geen eten meer en geen bestemmingsadres.


  • 16 Augustus 2020 - 17:03

    Monique:

    Weer mooie foto's Jos!
    Geen eten en geen bestemmingsadres klinkt wel een beetje naar/ depri/ wanhopig.
    Maar het komt vast goed.
    Zet 'm op.

    Groetjes,
    Kostas en Monique

  • 16 Augustus 2020 - 17:27

    Toon:

    Ha Jos, dat krijg je er van. Die Leffe had net die prikkel kunnen geven dat wel je boodschappen had gedaan en wel een adresje voor morgen zou hebben. Jammer, maar dit gaat je vandaag wel lukken. Met de marathon mag je ook geen drank post missen..... Veel plezier en succes. Gr Toon

  • 17 Augustus 2020 - 08:41

    Henk En Astrid Uit Deurne:

    De foto's zijn weer mooi. Zo zie je de wereld uit een andere hoek, lijkt me. Meestal rijd je door zo'n plaats heen en omdat je sneller gaat zie je dus minder. Hopelijk blijft het vandaag droog, want in de regen lopen lijkt mij niet fijn.
    HALDTOW!!!

  • 17 Augustus 2020 - 11:06

    Diena :

    Hoihoi! Het was inderdaad een heel fijne ontmoeting en bijzonder om je verhaal te mogen horen en bewonderenswaardig waar je nu mee bezig bent! Uiteraard blijven we je 'volgen'! Heel veel succes maar vooral veel plezier en bezinning tijdens jouw bijzondere reis! Groetjes diena en patrick

  • 17 Augustus 2020 - 15:46

    Leon:

    Je kan Wel bij ons kamperen Jos dat heb je al vaker gedaan maar het is wel een stukje lopen

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jos

Wandelend naar Santiago de Compostela

Actief sinds 07 Maart 2020
Verslag gelezen: 157
Totaal aantal bezoekers 6689

Voorgaande reizen:

07 April 2020 - 17 Juli 2020

Santiago de Compostela

Landen bezocht: