Wisselende klachten - Reisverslag uit Horst, Nederland van Jos van Ras - WaarBenJij.nu Wisselende klachten - Reisverslag uit Horst, Nederland van Jos van Ras - WaarBenJij.nu

Wisselende klachten

Blijf op de hoogte en volg Jos

17 Juni 2020 | Nederland, Horst

Vorige week toch weer wisselend last gehad van mijn blessure knie rechterkant. Gisteren een klein stukje hardgelopen, en het ging redelijk. Vandaag moet ik voor de eerste keer bij een kinesist / sporttherapeut zijn.

Ik maak me toch een klein beetje zorgen als ik begin augustus aan de tocht naar Santiago begin. Vooral met dagelijkse zware belastingen op mijn knieen. Maar kijken wat hij vanmiddag te vertellen heeft.


  • 12 Juli 2020 - 21:41

    Hedwig Van Ras:

    Hopelijk kan Ron iets voor je betekenen.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jos

Wandelend naar Santiago de Compostela

Actief sinds 07 Maart 2020
Verslag gelezen: 86
Totaal aantal bezoekers 6678

Voorgaande reizen:

07 April 2020 - 17 Juli 2020

Santiago de Compostela

Landen bezocht: