Kinesist - Reisverslag uit Horst, Nederland van Jos van Ras - WaarBenJij.nu Kinesist - Reisverslag uit Horst, Nederland van Jos van Ras - WaarBenJij.nu

Kinesist

Blijf op de hoogte en volg Jos

18 Juni 2020 | Nederland, Horst

Gisteren naar de kinesist geweest, voor intake en onderzoek van mijn knieklacht. De conclusie is dat de knie goed aanvoelt en dat bewegen helemaal niet verkeerd is. (wandelen, hardlopen en fietsen) Dus voor mij is dit groen licht, indien ik de komende weken het begeleidingsprogramma zonder klachten kan doorlopen.

Ook de antwoorden omtrent de vragen over overnachtingen tijdens mijn tocht, gesteld aan het genootschap van Santiago stemmen mij tevreden.

Programma van de kinesist voor vandaag 1 uur wandelen op hoge wandelsnelheid en morgen kijken naar het effect.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jos

Wandelend naar Santiago de Compostela

Actief sinds 07 Maart 2020
Verslag gelezen: 68
Totaal aantal bezoekers 6683

Voorgaande reizen:

07 April 2020 - 17 Juli 2020

Santiago de Compostela

Landen bezocht: