Volledige dagtraining met rugzak - Reisverslag uit Deurne, Nederland van Jos van Ras - WaarBenJij.nu Volledige dagtraining met rugzak - Reisverslag uit Deurne, Nederland van Jos van Ras - WaarBenJij.nu

Volledige dagtraining met rugzak

Blijf op de hoogte en volg Jos

02 Juli 2020 | Nederland, Deurne

Vandaag wil ik een dagafstand (35 km) met een volle rugzak trainen. Ik heb gekozen om te vertrekken vanuit Deurne en dan via Neerkant en Grashoek via Sevenum terug te gaan. De planning was om gisteren te gaan, maar er was heel veel regen voorspeld. Daarom maar een dagje verschuiven. Nu kan het, straks als ik onderweg ben, gaat dat niet.

De eerste 10 km zijn saai langs een grotere weg. Ik ben blij dat ik linksaf kan slaan, de bossen in en mijn dopjes kunnen van de loopstokken af. Hoeveel off the road zal ik straks hebben?

Ik kom snel een rustplaats tegen. Een soort bushokje met een sedemdakje. Na de meegebrachte koffie weer snel verder.

Op km 22 steek ik een grote weg over en kom in een drassig bosje terecht dat vol zit met muggen. Ik moet rennen voor mijn leven om niet lek geprikt te worden. Voor mij loopt een ree, maar ik heb alleen oog voor het "klein wild" die het op mij heeft gemunt. Na 1 km kom ik in een meer open terrein terecht, met gelukkig een windje. Ik heb het overleeft, schade een aantal beten in de knieholtes en op de armen.

Ik besluit te lunchen in een open grasveld. Ik zet thee met mijn brandertje en eet mijn meegebrachte lunch. Nog 10 km en we zijn weer thuis.

De tocht van 35 km is goed gegaan. Wat blaren op beide hakken en op de tenen. Geen problemen met het dragen van het gewicht op de rug, behalve lichte spierpijn. De knie houdt het goed. Nog 33 dagen voor take-off.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jos

Wandelend naar Santiago de Compostela

Actief sinds 07 Maart 2020
Verslag gelezen: 118
Totaal aantal bezoekers 6678

Voorgaande reizen:

07 April 2020 - 17 Juli 2020

Santiago de Compostela

Landen bezocht: