Ik ga naar Santiago en ik neem mee.... - Reisverslag uit Meterik, Nederland van Jos van Ras - WaarBenJij.nu Ik ga naar Santiago en ik neem mee.... - Reisverslag uit Meterik, Nederland van Jos van Ras - WaarBenJij.nu

Ik ga naar Santiago en ik neem mee....

Blijf op de hoogte en volg Jos

12 Juli 2020 | Nederland, Meterik

Wat neem ik mee?

Zie foto met de klok mee en de rugzak als middelpunt van de wijzers

1 uur: tent, luchtbed poncho

2 uur: slaapzak lakenzak

3 uur: kabels laders

4 uur: eerste hulp pakket, reparatieset luchtbed noodrantsoen

5 uur: 2e telefoon, power bank

6 kleding: 2x afritsboeken, 2x shirts korte mouwen, 1x shirt lange mouwen met rolkraag, jas, 2x onderbroeken

7 uur: toilet artikelen: zeep, washand, tandpasta en borstel, scheerapp en lader, spiegel badslippers

8 uur: kookgerei: pannen, gasbrander, kopje bordje, bestek, 

9 uur: 3x handdoeken, wc papier, 2x petjes, zonnebrand, apotheek artikelen

10 uur: documenten, bankpas, paspoort, pelgrimspas, schelp, multitool, mes, 

11 uur: stokken, drinkflessen schoenen 3x sokken

12 uur: telefoon bril/zonnebril, selfie stick garmin horloge 

Totaal gewicht van mijn uitrusting is 18 kg ( incl water, excl dag proviant). 

2 kg voor mijn kleren, schoenen en spullen in mijn zakken, blijft over het gewicht van mijn rugzak standaard uitrusting 16 kg.

Nog 22 dagen en ik mag deze last dragen:tent:


  • 12 Juli 2020 - 22:26

    Ans En Peter:

    Hoi Jos
    Leuk om dit zo te zien. Succes met de voorbereidingen.
    Blijven volgen
    Groet Ans en Peter

  • 13 Juli 2020 - 16:53

    Francie:

    Echt niets vergeten!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jos

Wandelend naar Santiago de Compostela

Actief sinds 07 Maart 2020
Verslag gelezen: 216
Totaal aantal bezoekers 6669

Voorgaande reizen:

07 April 2020 - 17 Juli 2020

Santiago de Compostela

Landen bezocht: