Reguliere trainingsdag - Reisverslag uit Helenaveen, Nederland van Jos van Ras - WaarBenJij.nu Reguliere trainingsdag - Reisverslag uit Helenaveen, Nederland van Jos van Ras - WaarBenJij.nu

Reguliere trainingsdag

Blijf op de hoogte en volg Jos

15 Juli 2020 | Nederland, Helenaveen

Vanmorgen vroeg vertrokken voor een ochtend wandeling vanuit Helenaveen. Doel is om 18 km te lopen en voor de middag weer thuis te zijn. Een korte trainingsronde via Grashoek en Sevenum. Na afloop toch wel last van schuurplekjes en blaren in deze schoenen. Ondanks dat dit op maat gemaakte wandelschoenen zijn, begin ik te twijfelen . Zal ik deze schoenen aandoen tijdens de tocht of kies ik voor mijn andere paar? Volgende week wil ik de tweede general test doen met 1 overnachting en dan neem ik de beslissing De andere generale was op 11-13 maart. Vandaag is ook een powerbank op zonne energie binnen gekomen. Deze is wel zwaar (400 gram) maar deze heb ik nodig als spanningenvoorziening voor mijn telefoon en navigatie horloge. Zonder deze apparaten ben ik “lost” in Frankrijk en dus nog langer onderweg dan de beoogde 2 maanden. Nog 4 weken om te starten met navigeren.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jos

Wandelend naar Santiago de Compostela

Actief sinds 07 Maart 2020
Verslag gelezen: 79
Totaal aantal bezoekers 6669

Voorgaande reizen:

07 April 2020 - 17 Juli 2020

Santiago de Compostela

Landen bezocht: