2e Generale Dag 1 - Reisverslag uit Asten, Nederland van Jos van Ras - WaarBenJij.nu 2e Generale Dag 1 - Reisverslag uit Asten, Nederland van Jos van Ras - WaarBenJij.nu

2e Generale Dag 1

Blijf op de hoogte en volg Jos

15 Juli 2020 | Nederland, Asten

Vandaag en morgen wil ik een laatste test doen, voor ik vertrek op 4 augustus. Vandaag wil ik een afstand van meer dan 40 km overbruggen, overnachten in mijn tentje en morgen nog iets meer dan 30 km wandelen. 

Ik vertrek om 07:30 vanuit Asten met een uitgestippelde route naar Nistelrode. Ik loop langs de mooie recreatieplas Berkendonk (zie foto), waar nog niemand recreeerd. Dit zal met het mooie weer van vandaag, straks wel anders zijn. In het Bakelsbosch loop ik een piepklein bospad in. Zonder mijn navigatieapp op mijn Garmin horloge had ik deze weg nooit durven inlopen. Ook bij het zweefvliegveld in Uden druf ik de uitdaging aan om een maisveld in te lopen, zoals mijn Garmin dit aangeeft.(zie foto) Ik heb veel vertrouwen in de Dynamic Watch map navigator. Dit is anders dan vroeger, toen er nog geen telefoons of navigatie apps waren. 

Op de camping in Nistelrode aangekomen zet ik mijn tent op, douche ik en was mijn kleren en ga ik op bezoek bij mijn moeder.

Alles volgens plan, al speelt mijn knieblessure de laatste kilometers op.

Moe maar voldaan, kruip ik in mijn slaapzak en hoop dat het droog blijft tot 06:00, als ik voor de 2e ronde wil gaan.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jos

Wandelend naar Santiago de Compostela

Actief sinds 07 Maart 2020
Verslag gelezen: 82
Totaal aantal bezoekers 6683

Voorgaande reizen:

07 April 2020 - 17 Juli 2020

Santiago de Compostela

Landen bezocht: