Baye dag 22 - Reisverslag uit Baye, Frankrijk van Jos van Ras - WaarBenJij.nu Baye dag 22 - Reisverslag uit Baye, Frankrijk van Jos van Ras - WaarBenJij.nu

Baye dag 22

Blijf op de hoogte en volg Jos

25 Augustus 2020 | Frankrijk, Baye

Vanmorgen ontbijt gekregen van Bas de buurman en ik ben uitgezwaaid voor een goede reis. Ik vertrek met een 2e laag kleding want het is wat kouder en het miezert een beetje, maar te weinig voor een jas. Eerst loop ik een stukje om, om de nieuwe route op te pikken. Vrij snel moet ik de route weer laten gaan, omdat ik naar een supermarkt moet, wordt het dit keer E. Leclerc. Mijn god wat is dit een groot winkelcentrum en wat is de winkel groot. Ik loop verdwaald rond voor 1 banaan, stokbrood, boterhammen gesmeerd en een flesje drinken. Daarna maar mijn route zien te vinden. Ik zie in de verte nog Reims ligggen, waar 2 dagen geleden nog was, ik heb het idee dat het niet opschiet. Achter iedere heuvel weer opnieuw een wijnveld en mensen aan het oogsten. Eindelijk verandert het landschap met wat bossen. Ik moet diverse keren van koers veranderen. Pas na 30 km vind ik tekens van mijn nieuwe pelgrimrsoute terug. Ze zijn niet scheutig geweest met de verf of het is waterverf geweest. In Montmort- Lucy is geen overnachting mogelijkheid, dus dan maar naar het volgende stadje 12 km verderop. In Baye is een plek in de herberg voor mij, maar de teller staat inmiddels op dan 42 km. Om 18:30 strompel ik het hotel binnen. Total Los en Total Lost. Dit was niet mijn dag van het navigeren.


  • 26 Augustus 2020 - 14:13

    Suzanne:

    Flinke route! Hopelijk is de afkoeling wel fijn om in te wandelen. Niet meer zo heet en warm krijg je het vanzelf met lopen. Als het maar niet regent. Succes weer vandaag! Hopelijk ligt de slaapplaats vandaag wat dichterbij

  • 26 Augustus 2020 - 15:31

    Lennart :

    Heftige dag, wat een afstanden. Ik kreeg overigens geen mail van je nieuwe bericht dit keer maar zag het op de site. En het lijkt alsof datum van posten niet klopt. Succes weer.

  • 26 Augustus 2020 - 15:42

    Linda:

    Garmins met de snelste route voor bananen en boterhammen in de supermarche lijkt me een gat in de markt.

  • 26 Augustus 2020 - 17:01

    Henk En Astrid Uit Deurne:

    Ha Jos, je hebt dus een halve kennedy-mars gelopen! Chapeau!!!
    Miene God wat een afstand. Heb je wel n pilsje verdiend. Hou vol.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jos

Wandelend naar Santiago de Compostela

Actief sinds 07 Maart 2020
Verslag gelezen: 125
Totaal aantal bezoekers 6707

Voorgaande reizen:

07 April 2020 - 17 Juli 2020

Santiago de Compostela

Landen bezocht: